Iskoristite veliki popust u suradnji s Pamelom uz kod PAMELA25 za dodatnih 25% popusta na cjelokupni asortiman, uključujući asortiman na sniženju i novitete. Kupnjom dva proizvoda dostava je besplatna!

Najbolje navike koje pomažu borbi protiv stresa

Ako se svakodnevno susrećete sa stresom i postalo vam je teško pronalaziti učinkovite načine borbe protiv njega - ove lako usvojive navike vam mogu pomoći!

13.01.2022

Najbolje navike koje pomažu borbi protiv stresa

Ako se svakodnevno susrećete sa stresom i postalo vam je teško pronalaziti učinkovite načine borbe protiv njega - ove lako usvojive navike vam mogu pomoći!

13.01.2022

Iako se čini da je stres neizbježan i svakodnevni dio modernog života, vjerujemo da ne mora tako biti. Usvajanje određenih jednostavnih navika možemo uvelike smanjiti intenzitet stresa u vašem životu! Donosimo vam 4 antistres navike!

Dovoljno spavajte

Važnost sna za sveukupno zdravlje je već odavno poznata, ali ono s čime se većina ljudi susreće je nemogućnost postizanja potrebnih 7-9 sati neprekidnog sna. Kako bi to postigli, savjetujemo Vam da se prije spavanja maksimalno opustite - topla kupka ili tuš su odličan način opuštanja tijela. Neka vaš večernji obrok bude lagan i ne jedite 2 sata prije odlaska na spavanje. No, najbitnije od svega - nemojte prije spavanja provoditi vrijeme na mobitelu, već ugasite sve ekrane i radije posegnite za najdražom knjigom.

Neka vam prehrana bude zdrava i uravnotežena

Kako bi se Vaše tijelo moglo uspješno nositi sa stresom, ključno je pružiti mu dovoljnu količinu mikro i makro nutrijenata, a ovo najbolje postižete zdravom i uravnoteženom prehranom. Potrudite se da svaki dan pojedete barem 500g različitog voća i povrća, kako bi svom tijelu pružili dovoljno vlakana, vitamina i minerala za uspješno suočavanje sa stresom. Ako ne znate kako uključiti ovu količinu voća i povrća u prehranu - zeleni smoothiji su odličan način da to postignete!

Ostanite u pokretu!

Svi smo upoznati s izrekom ‘’u zdravom tijelu zdrav duh’’ - mi se slažemo s njom! Zdrav organizam će imati veće mogućnosti nošenja sa stresom.

Stres često pogađa upravo naš kardiovaskularni sustav, a redovitom tjelovježbom ćete pomoći da isti ostane u formi i zdrav. Ne samo to, već redovita tjelovježba uvelike pomaže održavanju mentalnog zdravlja, pogotovo ako je riječ o boravku u prirodi! 

Ne morate raditi nikakve zahtjevne treninge ili se baviti napornim sportom da bi postigli dobrobiti kretanja za vaše zdravlje. Dovoljno je posvetiti 45 minuta dnevno energičnoj šetnji kroz prirodu da bi ubrali mnoge dobrobiti koje kretanje ima na tijelo i duh.

Uzmite trenutak za sebe

Česti problem u stresnim razdobljima života je činjenica da nemamo vremena posvetiti se sebi. Srećom, posvećivanje sebi ne mora značiti dugotrajne rituale koji oduzimaju puno vremena od svakodnevnih obaveza - već 5 minuta brige za sebe dnevno može puno značiti za vaše mentalno zdravlje.

Primjerice - priuštite si nekoliko minuta ujutro i navečer za svoju rutinu njege kože! A kako bi što jednostavnije složili savršenu rutinu za vašu kožu, pripremili smo vam L’ADRIA SEAcrets setove prilagođene vašem tipu kože - potražite ih na L’ADRIA webshopu!

L'ADRIA proizvodi za mješovitu do suhu kožu